School

Onze school

Basisschool Willibrordus in Esch is sinds 1 januari 2019 een van de twaalf scholen van Stichting Cadans Primair. Deze nieuwe stichting komt voort uit het samengaan van SKOH en SKIPOS. Twee schoolbesturen in de regio St Michielsgestel en Haaren.

Met ingang van het schooljaar 2023-2024 telt Willibrordus 116 kinderen. We zijn een afspiegeling van de bevolking: bijna alle kinderen uit het dorp zitten op onze school, evenals verschillende leerlingen uit het buitengebied.

Basisschool Willibrordus heeft zes groepen.

In schooljaar 2023-2024 is de verdeling als volgt:

groep 1-2           groep 4-5             groep 7

groep 2-3           groep 5-6             groep 8

Sociaal-emotioneel leren en leven vormt onze rode draad. Eerlijk zijn, iedereen hoort erbij, elkaar vergeven en opnieuw beginnen worden structureel in thema’s behandeld. In kind-oudergesprekken bespreken we talenten en doelen van het kind.

Enthousiaste ouders participeren op allerlei manieren in de school.

Op 15 april 2019 hebben we het certificaat Gezonde School behaald. Meer informatie hierover vindt u onder onze school op deze website.

Heeft u vragen of opmerkingen, of wilt u onze school leren kennen? We ontvangen u graag voor een gesprek en een rondleiding.

Ingrid Peters, schoolleider

i.peters@cadansprimair.nl