Kennismakingsgesprek

Wanneer uw kind naar de basisschool gaat, breekt er zowel voor uw kind als ook voor uzelf een nieuwe tijd aan. Vaak zijn de kinderen al naar een kinderdagverblijf of peuterspeelzaal geweest. Ze zijn al gewend om in een groep te spelen en te werken.

Op de basisschool zijn een aantal zaken wel heel herkenbaar, maar er zijn zeker een heleboel nieuwe prikkels die op uw kind afkomen. Zo zijn er allerlei regels en afspraken die voor de hele school gelden. De meeste praktisch informatie vindt u onder het kopje ouders. Ook krijgt u een goed beeld van onze school door de nieuwsbrieven te lezen.

We zijn trots op onze school en op ons onderwijs. Wilt u meer weten, dan kunt u ook een afspraak maken voor een rondleiding en een persoonlijk gesprek. U heeft dan ook de gelegenheid om vragen te stellen. Neem gerust contact op met Ingrid, 0650472641 of mail naar i.peters@cadansprimair.nl.

Na het gesprek en rondleiding kunt u uw kind aanmelden door even langskomen om het aanmeldformulier op te halen en na het invullen af te geven op school.

We ontmoeten u graag.